ऀ㰀栀攀愀搀㸀
ऀऀ刀攀稀漀氀瘀渀搀 瀀爀漀戀氀攀洀愀 渀 愀挀攀猀琀 洀漀搀Ⰰ 搀攀挀椀 最攀渀攀爀渀搀 琀漀愀琀攀 攀氀攀洀攀渀琀攀氀攀 瀀爀漀搀甀猀甀氀甀椀 挀愀爀琀攀稀椀愀渀 䄀砀䄀㈀砀⸀⸀⸀䄀渀 开椁 瘀攀爀椀昀椀挀渀搀 愀戀椀愀 apoi dacă fiecare combinaţie este o soluţie, eficienţa este scăzută.ऀऀ㰀⼀瀀㸀
ऀऀ䄀猀琀昀攀氀Ⰰ 搀愀挀̀ 搀攀 攀砀攀洀瀀氀甀 渀攀 瀀爀漀瀀甀渀攀洀 猀̀ 最攀渀攀爀̀洁 琀漀愀琀攀 挀甀瘀椀渀琀攀氀攀 昀漀爀洀愀琀攀 挀甀 氀椀琀攀爀攀氀攀 愀Ⰰ 戀Ⰰ 挀Ⰰ 愀开愁 渀挀琀 昀椀攀挀愀爀攀 氀椀琀攀爀̀ să apară o singură dată, combinaţiile posibile sunt în număr de 27, dintre care convin doar 6.ऀऀ㰀⼀瀀㸀
ऀऀ吀攀栀渀椀挀愀 䈀愀挀欀琀爀愀挀欀椀渀最 瀀爀漀瀀甀渀攀 最攀渀攀爀愀爀攀愀 猀漀氀甀挀椁攀椀 瀀爀椀渀 挀漀洀瀀氀攀琀愀爀攀愀 瘀攀挀琀漀爀甀氀甀椀 砀 渀 漀爀搀椀渀攀愀 砀砀㈀⸀⸀⸀砀渀 开椁 愀爀攀 氀愀 戀愀稀̀ 甀渀 principiu „de bun simţ”: dacă se constată că având o combinaţie parţială de forma v1v2...vk-1 (unde v1, ..., vk-1 sunt 瘀愀氀漀爀椀 搀攀樀愀 昀椀砀愀琀攀⤀Ⰰ 搀愀挀̀ 愀氀攀最攀洀 瀀攀渀琀爀甀 砀欀 漀 瘀愀氀漀愀爀攀 瘀欀 开椁 挀漀洀戀椀渀愀挀椁愀 爀攀稀甀氀琀愀琀̀ 渀甀 渀攀 瀀攀爀洀椀琀攀 猀̀ 愀樀甀渀最攀洀 氀愀 漀 猀漀氀甀挀椁攀Ⰰ se renunţă la această valoare şi se încearcă o alta (dintre cele netestate în această etapă).ऀऀ㰀⼀瀀㸀
ऀऀ츀渀琀爀ⴀ愀搀攀瘀̀爁Ⰰ 漀爀椀挀甀洀 愀洀 愀氀攀最攀 挀攀氀攀氀愀氀琀攀 瘀愀氀漀爀椀Ⰰ 搀愀挀̀ 甀渀愀 渀甀 挀漀爀攀猀瀀甀渀搀攀 渀甀 瀀甀琀攀洀 愀瘀攀愀 漀 猀漀氀甀挀椁攀⸀
ऀऀ ऀऀ㰀瀀㸀 (Adaptat după Manualul de Informatică, clasa a X-a, Livia Ţoca, Andreea-Ruxanda Demco, Cristian Opincaru, Adrian Sindile)ऀऀ㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀⼀戀漀搀礀㸀